Bantnings piller

Hej hej!


Ligger i sängen och ska strax sova börjar jobba 12.45 imon. Men lovade er att berätta om pillerna. 

De heter Baschi och är helt naturliga. Köpte de på Ebay och kommer inte ihåg hur mycket exakt de kostade men de va iaf månads kur och jag har bara 2 tabletter kvar!! Vet inte om jag ska beställa hem nya. Väger just nu 58.1, kommer nog ta en paus från de till efter jul och se om de gör någon skillnad. Eller om min kropp har vant sig nu att inte äta. 

Men ni kan googla på de så får ni mer info. De hjälpte mig super mycket!! Jag vägde lixom 65 när jag började med de och nu 1 månad efter väger jag 58!!! Hade aldrig klarat de utan dom iaf!!!

#1 - Elin

Wow! -7 kg på en månad, låter som hur bra piller som helst!

#2 - eentjej.blogg.se

Vad har hänt med alla bloggar? Varför har typ alla slutat uppdatera så ofta?

#3 - Yb

Hej! Är det en tablett per dag eller tar du en innan varje måltid? Är så sugen att beställa :)

#4 - Anonym

Vilken färg är det på tabletterna?

#5 - Anonym

Snälla ber dig. SLUTA du kmr få ätstörning och de för livet

#6 - Think Thin

Låter spännande, bara testat SlimeX innan de bytte ägare och de slutade funkar... Måste kolla upp dessa, tack för tipset! :)

#7 - Daniella 🌙

Måste kolla upp dessa!

#8 - kaleidoscopee.blogg.se

Hur lång är du?

#9 - Bara ner

Låter underbart! Men hur ser paketet ut när det kommer fram till en? Tänker på hur diskret det är eftersom jag bor hemma och det skulle bli skandal om någon kom på mig med att köpa hem sådant där.

#10 - Uriel

Får du några biverkningar av dem? :)

#11 - Daniella 🌙

Beställde dem i början på mars, väntar tålmodigt nu haha!

#12 - tabita

kan man ta dessa medans man går på p-piller utan att p-ppillrena slutar funka?

#13 - Herregud

Bara lägg ner bloggen, det är är sjukt.

#14 - Det är INGET postitivt med ana

De där pillrena är INTE naturliga. Vet du ens vad de innehåller? Plus att piller på Ebay är väl inte det mest pålitliga.