#1 - Anonym

vill du snacka? vi kan hjälpa varandra att hålla oss motiverade. adda mig på kik då. entjej99

Svar: Jag har inte kik :/
Vill bli smalast!

#2 - en tjej

Ok synd men jag gillar din blogg kolla in min om du vill

http://proanablogg.blogg.se/

#3 - Anonym

Uppdateraaa :) håller med på att gå ner i vikt

#4 - anonym

Hej fina du! Undrar var du beställde det där chai-shakepulvret du skrev om förut! Skulle gärna prova det. :)

#5 - letusfly.blogg.se

Hur går det? :)

#6 - Mitzhi

Hej! Jag ville bara fråga var du hade köpt dina viktminskningspiller, alltså de som du lade ut inlägg om för ett tag sen? Skulle vilja få tag i ett par, men vet inte var. Var de dyra? :)

#7 - Anonym

Vilka vill sammarbeta för att gå ner i vikt och bli smal? Jag gör en gruppchatt för alla som är med. Adda Skinny.proana på kik! :)