Jag lever och mår bra!

Hej gullebjönar!


Hoppas allt e bra med er. Med mig är de super :D jag har gått ner 11-12 kg hittills så jag ligger mellan 52-53! Käkar fortfarande de pillerna men har alltid 1 månads uppehåll innan jag börjar med de igen. Och man går inte upp i vikt av de efter man börjar äta igen! 

Jag är fortfarande vegan så de gör väl de lättare för mig att inte gå upp i vikt då de nästa  inte är några kcal 👌

Ska ta och köra mina övningar nu och sen hoppa in i duschen :) ville bara komma in och säga hej då de va länge sen jag va aktiv här och många har frågat hur jag mår ❤


#1 - Skinnyone

Roligt att hitta ännu en blogg, hoppas du uppdaterar mera! <3

#2 - smalmenintesjuksmal.blogg.se

Åhhh!! Jag har också beställt några andra som heter viktminskning!!! Är så taggad på att pröva, vill också bli lika smal som dig!!!

#3 - Anonym

Försökte hitta den shaken du dricker med lyckades inte :'(

#4 - eentjej.blogg.se

Varför skriver du så sällan?

#5 - eentjej.blogg.se

Varför uppdaterar du inte så ofta?

#6 - Hej vad heter pillerna. var finns dom att beställa

Hej
Vad heter pillerna. Vilken site kan jag beställa dom på?
Måste bli av med fettet nu!!!

#7 - A-

Fan va du har gått ner, sist jag var här och läste så hade du långt kvar till målet! Bra jobbat liksom

#8 - Anonym

Hur kan ni tycka att detta är bra för er? Anorexia mördar massor av människor varje år genom att bryta ner deras kroppar tills de inte orkar mer. Jag hade en kompis som för två år sedan dog på grund av hennes ätstörning. Jag kan inte understryka detta nog, du är perfekt som du är. Vem försöker du imponera på? Dem som säger att du inte är smal nog? De som säger det är inte värd din tid och borde dra åt helvete. Ni alla förtjänar att leva tills ni är 20 år. Så sluta.

#9 - Anonym

Hur kan ni tycka att detta är bra för er? Anorexia mördar massor av människor varje år genom att bryta ner deras kroppar tills de inte orkar mer. Jag hade en kompis som för två år sedan dog på grund av hennes ätstörning. Jag kan inte understryka detta nog, du är perfekt som du är. Vem försöker du imponera på? Dem som säger att du inte är smal nog? De som säger det är inte värd din tid och borde dra åt helvete. Ni alla förtjänar att leva tills ni är 20 år. Så sluta.

#10 - Ulrika

Hejsan! Jag är på jakt efter någon som har valt en pro-ana livsstil till en undersökning. Skulle du kunna tänka dig att vara med och svara på några frågor och berätta lite om varför du väljer att leva såhär?
Jag är absolut inte dömande eller något, jag har själv varit i dom här svängarna och har därför en förståelse för att man väljer en sådan här destruktiv livsstil. Men nu håller jag på med en granskande uppsats om vilka samhällsfaktorer som bidrar till att ätstörningsstatistiken ökar och jag skulle gärna vilja få med ditt perspektiv som komplettering, alla andra som är med i undersökningen har valt att försöka bli friska eller har redan blivit det.

Om du vill får du gärna mejla mig. [email protected]

Ta hand om dig! /Ulrika

#11 - Lina

Snälla vad är det för piller? Hatar min kropp och kämpar men har inte kraften att klara det :( slutar i hetsätning

#12 - Anonym

Beställt den rosa förpackningen från eBay, hoppas den kommer fram då de kom upp att den ev är förbjuden i Sverige. 🤘🏻 Ska ner minst 5 kg på 35 dagar men tills dom kommer kämpar ja mä max 1000 kalorier om dagen...

#13 - Anonym

Jag tror inte att min lilla kommentar kommer att förändra ditt liv, anorexia är så otroligt mycket mer komplext och fruktansvärt svårt att ta sig ur. Men jag kan inte lämna din blogg utan att åtminstone ha försökt.
Även om att minska i vikt känns som det viktigaste i livet nu så finns det så mycket mer! Vänner, familj, kärlek, intressen, äventyr.... Gör mer plats för sådana saker nu istället. I en svältande kropp kommer du till slut inte att orka göra det som är viktigt på riktigt, till sist inte ens orka leva. Prata med dem som bryr sig om dig på riktigt och lyssna på vad de har att säga till dig. Jag hoppas att du en dag kommer ut på andra sidan om svälten och får må bra igen.
Kolla in shedo.se