Ägglossning

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er! Med mig är de bra. Har börjat äta hälsosamt nu och i söndags vägde jag 61.8 utan att ens ha tanke till att banta. 

Idag fick jag positiv på ägglossningstestet så idag ska vi försöka och håller alla tummar och tår på att de blir en liten bebis först gången! Längtar såå! 

På lördag är de även min möhippa är så exalterad! Är 24 dagar kvar till bröllopet! 


#1 - baraentjej

wow så kul! är själv nyförlovad sen igår faktist med en kille som har bråttom med att gifta sig och pratar endel om att skaffa barn. jag älskar barn men känner mig oxå sådär rädd för att gå upp o vikt. Jag har följt dig sen 5 år tillbaka så det är jättekul att se att du uppdaterar igen efter 3 år. blev jätteglad när jag sökte på proana bloggar 2020 och hittade att du bloggade igen. Jag brukade själv ha en liknande blogg men slutade blogga efter att alla andra proana bloggar osånt duvet ätstörningsbloggar slutade blogga och funderat på att starta blogg igen på blogg.se men tänkt det beror på hur många ätstörningsbloggar man kan följa det finns, sådär så det blir som en grupp igen på 5-6 olika ätstörningsbloggar. har just nu en äs instagram konto, det är som en blogg fast på instagram där man kan följa liknande konton som oxå är på folk som vill gå ner i vikt. skulle va jättekul om du skaffade ett sånt instagram konto att skriva i/uppdatera din viktnedgång och ditt liv, vad som händer med bebisen oså, man kan välja om man vill ha det privat elr inte och om man ska använda egna bilder eller inte. adda mig där gärna om du skaffar, skulle va jättekul! justaagirl9 heter jag där. finns inte många svenskar så ju fler desto bättre! man kan chatta osånt där oxå😋ta hand
om dig!😊💕

#2 - Anonym

Hej Baraentjej!
Vad heter din instagram, vill jättegärna följa!

#3 - Ame

Åh så kul! Grattis! Hoppas verkligen att allting går bra och att du tar hand om både dig och barnet, så att du mår bra även efter graviditeten <3